Informació General

Acte de commemoració del Dia Internacional contra la Islamofòbia

Data: Dimarts, 12 Desembre, 2017 – 16:00
Lloc: Plaça del Rei

12 de desembre commemoració del Dia Internacional de Lluita contra la islamofòbia, una diada que, enguany, volem centrar en el coneixement de les diferents realitats de la joventut barcelonina musulmana per tal de trencar estereotips i lluitar contra les discriminacions.

Els actes previstos s’iniciaran a la Plaça del Rei a les 16 hores, amb la realització d’un taller de sensibilització per desmuntar rumors al voltant de les persones musulmanes. Més tard, a les 18:30h, tindrà lloc un acte institucional al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, amb la intervenció inicial de Jaume Asens, Tercer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, i una posterior taula rodona a càrrec de joves musulmans. Clourà l’acte la presentació del manifest “Municipis contra la islamofòbia” i la intervenció de Lola López, Comissionada d’Immigració, Interculturalitat i Diversitat de l’Ajuntament de Barcelona.

Donat que l’aforament és limitat, cal que confirmeu la vostra assistència a la següent adreça de correu electrònic: dretsciutadania@bcn.cat.

Organitza: 
Direcció de Serveis de Drets de Ciutadania i Diversitat
Ajuntament de Barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *