De Gènere

***CONCENTRACIÓ VIRTUAL*** dilluns 18 de maig a les 18h

CONCENTRACIÓ VIRTUAL DE REBUIG A LES VIOLÈNCIES MASCLISTES I ELS FEMINICIDIS
DILLUNS 18 DE MAIG A LES 18H

Organitzen conjuntament: Grup de Dones de FACEPA i Plataforma unitària contra les violències de gènere.

Com cada tercer dilluns de mes, el 18 de maig, ens mobilitzarem per condemnar
les violències masclistes i els feminicidis. Aquest cop, a les 18h!

Tens tres maneres de participar des de casa:

Posa ARA un llaç lila a la finestra/balcó/porta ben visible i envia una foto de la teva creació
per Whatsapp al 605645182 o publica-la a les xarxes amb l’etiqueta #EspaiLliureDeViolències. Nosaltres les recopilarem per fer un homenatge a les dones assassinades.

Posa un llaç lila a la finestra/balcó/porta en senyal de rebuig a les violències masclistes, que sigui ben visible dilluns 18 de maig a les 18h, i així cada tercer dilluns.
Vols que la teva comunitat també s’uneixi a la iniciativa? Penja un cartell a l’entrada, ascensor o a qualsevol lloc visible de l’edifici convidant al veïnat a fer el mateix.

Et deixem un model de cartell com adjunt per imprimir, i si no tens impressora, també pots fer-lo a mà. Deixa aflorar la teva creativitat!

Participa a la xerrada “L’educació de persones adultes com a eina de transformació social cap a una vida lliure de violències vers les dones”.
dilluns 18 a les 18h que s’emetrà en directe per la plataforma Zoom i pel nostre canal de YouTube.

Tot i la situació de distanciament social, podem seguir mobilitzant-nos per condemnar les violències masclistes i els feminicidis.

PROU VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES!
PROU FEMINICIDIS!

Comunicació

Plataforma unitària contra les violències de gènere

Via Laietana, 16, 1a planta

08003 Barcelona

605645182

comunicacioplataforma@violenciadegenere.org

www.violenciadegenere.org

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *