Serveis a les persones

la participació de la gent gran a les entitats i les metodologies i/o estratègies que existeixen per a fomentar-la.

Data: Dilluns, 16 Octubre, 2017 – 16:00
Lloc: Palau Macaya

Des de l’Observatori del Tercer Sector, estem desenvolupant una recerca amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona sobre la participació de la gent gran a les entitats i les metodologies i/o estratègies que existeixen per a fomentar-la. El 2016 l’Observatori va realitzar una recerca prospectiva al voltant d’aquesta temàtica i ara dóna continuïtat als elements apuntats en aquell estudi. Enguany centrem l’atenció en els reptes que es van detectar, tant per part de les entitats com de l’administració, en relació a la participació de les persones grans. Aquests es poden agrupar en tres grans eixos: intergeneracionalitat, territorialitat i, per últim, concepte de vellesa i estigma que hi ha sobre la gent gran (edisme).
Volem treballar aprofundir en la transmissió de saber i experiència de la gent gran a les entitats des d’una mirada intergeneracional i explorant quines metodologies es poden treballar en la participació en les entitats per fomentar-la.

Amb l’objectiu d’acostar-nos a aquesta realitat i explorar quines estratègies i/o metodologies es poden treballar en les entitats per fomentar una millora de la participació de la gent gran en les entitats, realitzarem dos grups de discussió. Atentent al teu bagatge i a la teva experiència en el sector, volem convidar-te a col·laborar-hi. Es tracta d’un espai de trobada on reflexionar de manera conjunta sobre la qüestió. Estem convençuts/des que les teves aportacions seran profitoses per a la recerca i que contribuiran a ampliar i a aprofundir en el coneixement disponible.

A continuació, et facilitem les dates en què tindran lloc els grups que es duran a terme, esperant que alguna d’elles s’ajusti a la teva agenda o bé a la d’algun/a company/a de l’entitat que tingui interès en assistir-hi.

T’agrairem que ens confirmis quant abans si tens disponibilitat per a participar en algun d’aquests per tal que puguem fer una previsió acurada dels assistents.

Prioritariament voldríem omplir la primera jornada, així que si fos possible assistir a la primera data estariem molt agraïts.

– Dilluns 16 d’octubre, de 16.00 a 18.00 al Palau Macaya

– Dijous 19 d’octubre, de 16.00 a 18.00 al Palau Macaya

Moltes gràcies i fins aviat.

Organitza: Observatori del Tercer Sector

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *