Celebració,  Cultura

🟠Dissabte 5 d’octubre a les 5:55p.m., Festa del 5è aniversari de l’Ateneu

https://drive.google.com/file/d/1JJo3Ld5WEoYMATWdKMfKs1BXeJ7CKgB0/view

Aquest any celebrem el 5è aniversari de l’Ateneu, i volem que formeu part d’aquesta gran festa!

Des de la seva creació, aquest projecte ha estat un espai de trobada, creativitat i comunitat, on hem compartit moments inoblidables i hem construït records que perduraran en el temps.

Amb molta il·lusió, hem treballat junts per fer realitat aquest somni, i cada pas que hem donat ha estat possible gràcies a la vostra dedicació i suport. Hem viscut moments de riures, aprenentatges i, sí, també hem hagut de dir adeu a aquells que ens han deixat, però que sempre viuran en els nostres cors i en les nostres memòries. Ells han estat una part fonamental del que som avui, i els recordarem amb un somriure en aquesta celebració.

Us convidem a unir-vos a nosaltres en aquesta festa d’aniversari, on celebrarem no només el passat, sinó també el futur que estem construint junts. Totes les entitats ens dedicaran 5 minuts per explicar-nos què ha estat l’Ateneu per a elles, què han fet durant aquest temps i quins projectes de futur tenen. És l’oportunitat perfecta per retrobar-nos, compartir històries i gaudir d’una jornada plena d’alegria amb elles i amb totes les veïnes i veïns que en vulguin formar part..

Gràcies per ser part de l’Ateneu. Estem desitjant celebrar-ho amb tots vosaltres!

👉 Activitat gratuïta i sense reserva prèvia, vine 10 minuts abans!

Organitza: Ateneu el poblet